Wyłącznik główny zasilania


  • 2024-09-18 05:41
 

Nadchodzący sezon jesienno-zimowy dla większości motocyklistów oznacza koniec jazdy i długi postój pojazdu w garażu lub na parkingu. Jednak motocykle coraz częściej są wyposażane w różnego rodzaju akcesoria dodatkowe, montowane samodzielnie lub w serwisach np. ładowarki do telefonów, alarmy (czasem jako wyposażenie fabryczne), lub w przypadku nowoczesnych motocykli - bezkluczykowy dostęp do uruchamiania silnika.

To oznacza, że na ich podtrzymanie stale pobierana jest niewielka ilość energii elektrycznej z akumulatora. Oczywiście wszystkie te odbiorniki są tak skonstruowane, aby pobór prądu był minimalny - rzędu kilku mA, więc w przypadku sporadycznego używania motocykla (np. raz na tydzień) nie stanowi to problemu dla akumulatora.

Jednak pozostawienie motocykla na okres 3-4 miesięcy bez wsparcia ładowaniem podtrzymującym przystosowaną do tego zadania ładowarką powoduje, że nawet niewielki „wypływ energii” z akumulatora spowoduje w tym czasie jego całkowite rozładowanie. Na takie okazje dobrym rozwiązaniem może być odkręcenie i ściągnięcie klemy z akumulatora, jednak taka operacja często wymaga demontażu kanapy (czasem zbiornika z paliwem) i użycia narzędzi.

Doskonałym i tanim rozwiązaniem tego problemu jest główny wyłącznik prądu BAAS, który na stałe zamontowany w dostępnym miejscu motocykla umożliwia skuteczną ochronę akumulatora poprzez rozłączenie obwodu prostym odkręceniem pokrętła wyłącznika.

UWAGA: Prąd maksymalny 160A (przez 10 sek).

Szczegółowe dane na temat wyłącznika BAAS, w tym sposób jego montażu, znajdują się w karcie produktu. Wyłącznik jest także wygodnym rozwiązaniem dla wszelkich innych pojazdów używanych sezonowo (łodzie, kosiarki, quady itp.)

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 706.01.37, cena: 113,05

Aby dowiedzieć się więcej o wyłączniku BAAS - kliknij tutaj.