News
- 2022-10-06 05:34
- AŁ
Pomimo, że pozostają „w ukryciu”, to ich znaczenie dla prawidłowej pracy całego układu napędowego w motocyklach jest kluczowe. Mowa o gumach zabieraka tylnej zębatki, które w przypadku zużycia potrafią skutecznie uprzykrzyć życie każdego kierowcy, ale co najważniejsze, znacząco skrócić żywotność kół zębatych i łańcucha napędowego.
Pierwszymi objawami zużycia gum jest hałas dobywający się z okolic mocowania tylnej zębatki do piasty koła. Doświadczamy go głównie podczas załączania pierwszego biegu oraz podczas gwałtownych przyśpieszeń. Gumy zabieraka stanowią swoisty „łącznik” pomiędzy kołem napędowym i piastą koła tylnego. Wykonane są z odpornej na odkształcenia gumy.
Gumy zabieraka należy kontrolować podczas każdej możliwej okazji. Najczęściej podczas wymiany opony lub kompletu napędowego. W razie wykrycia znaczącego luzu lub złuszczenia zewnętrznej warstwy gumy należy je bezwzględnie wymienić. Przyjmuje się, że czas życia tego elementu wynosi ok. 4-5 lat.
Oferta gum zabieraka jest bardzo szeroka. Można w niej odnaleźć produkty firm TOURMAX i JMP. Oprócz nich oferujemy dość szeroką grupę produktów oryginalnych.
Wszystkie gumy zabieraka zostały przyporządkowane do motocykli. Zazwyczaj dostarczane są w kompletach. Prosimy jednak zwrócić uwagę, że niektóre modele gum (głównie części oryginalne) są dostarczane na sztuki. Wówczas należy zamówić odpowiednią do modelu motocykla ilość sztuk.
ZAWSZE WYMIENIAJ WSZYSTKIE GUMY. WYMIANA JEDYNIE 1 LUB 2 SZT. SPOWODUJE JESZCZE SZYBSZE ZUŻYCIE NOWYCH I TYCH NIEWYMIENIONYCH.
Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.
Aby zapoznać się z pełną ofertą gum zabieraka - kliknij tutaj.