Dla wielu branĹź rok 2020 okazaĹ siÄ bardzo trudny. Pandemia SARS-COV-2 dla wielu przedsiÄbiorcĂłw byĹa szokiem. Pomimo niekorzystnych warunkĂłw do prowadzenia biznesu warsztaty i sklepy motocyklowe poradziĹy sobie w 2020 roku bardzo dobrze. Dla naszej spĂłĹki byĹ to kolejny rok solidnego wzrostu sprzedaĹźy. Odpowiednio duĹźe poziomy zapasĂłw uchroniĹy nas od braku towaru, pomimo, Ĺźe wielu producentĂłw wstrzymaĹo produkcjÄ nawet na kilka miesiÄcy. DuĹźy udziaĹ w naszych obrotach zanotowaĹy sklepy internetowe, ktĂłre doskonale radziĹy sobie ze sprzedaĹźÄ
towarĂłw w warunkach czÄĹciowych ograniczeĹ w handlu.
RoĹnie wciÄ
Ĺź iloĹÄ towarĂłw w naszej ofercie zbliĹźajÄ
c siÄ do 100 tys. Dotyczy to rĂłwnieĹź tych z nich, ktĂłre sÄ
dostÄpne "od rÄki". Tygodniowo przybywa ich ok. 60-80. To najwyĹźszy wynik w caĹej historii nasze firmy.
Obserwujemy rĂłwnieĹź gwaĹtowne oĹźywienie popytu na urzÄ
dzenia do diagnostyki komputerowej motocykli, quadĂłw oraz skuterĂłw wodnych i ĹnieĹźnych. Pomimo tego, Ĺźe nie mogliĹmy przeprowadziÄ ani jednego szkolenia ich sprzedaĹź wzrosĹa znaczÄ
co, osiÄ
gajÄ
c najwyĹźszy poziom od poczÄ
tku naszej rynkowej aktywnoĹci. Ma to oczywiĹcie zwiÄ
zek z obserwowanym od lat odmĹadzaniem parku motocykli jeĹźdĹźÄ
cych po polskich drogach.
WzmocniliĹmy takĹźe odczuwalnie dla naszych klientĂłw asortyment czÄĹci zamiennych do motocykli z lat 70tych i 80tych. Okazuje siÄ, Ĺźe wielu producentĂłw czÄĹci wciÄ
Ĺź posiada je w swojej ofercie. Ten segment rynku staje siÄ dla nas bardzo waĹźny i niezwykle perspektywiczny, z racji na powracajÄ
cÄ
modÄ na motocykle klasyczne.