Po roku od wdrożenia nowego systemu do składania zamówień MIKE, stary system (działający równolegle) został definitywnie wyłączony. Pomimo drobnych problemów, nasi klienci docenili nowe rozwiązanie, zwłaszcza, że zostało ono uzupełnione o dodatek w postaci aplikacji Mike Technik, która wspiera naprawy dokonywane przez mechaników. W chwili obecnej jest to jedyne takie rozwiązanie, jakie można znaleźć na świecie.
Tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu, rozbudowaliśmy nasz magazyn o kolejne 750 m2. Przenieśliśmy jednocześnie nasz sklep detaliczny bliżej magazynu głównego, co pozwoliło na błyskawiczne realizowanie zamówień wszystkich klientów.
Nowa powierzchnia magazynowa, to nie wszystko. Firma zyskała ponadto nowe pomieszczenia szkoleniowe, które zaczęliśmy wykorzystywać od razu na przeprowadzanie cyklicznych szkoleń dla mechaników.
Nowa powierzchnia składowa zachęciła nas do zwiększenia ilości towarów na magazynie. W porównaniu do roku ubiegłego ilość towarów zwiększyła się o blisko 20%.
Zwiększyła się również dość gwałtowanie ilość stałych klientów, których jest już blisko 2000.